+38 (044) 300-25-33

Диспетчер

Мінімальні ціни

Гарантія = 6 місяців

09:00 - 21:00

Пн-Сб (прийом заявок)

Повірка лічильників води: Навіщо вона потрібна і хто за це повинен платити?


UA / RU

Починаючи з 2016 року в Україні діє закон «Про метрологію та метрологічну діяльність», згідно з яким всі індивідуальні прилади обліку (ІПО) води (простими словами лічильники холодної та гарячої води) раз в 4 роки потрібно перевіряти на придатність.

Дана процедура проводиться за рахунок громадян (тому що лічильники є особистою власністю споживачів) і називається повіркою. Без її регулярного проходження Київводоканал, Київтеплоенерго і Євро-Реконструкція вправі нараховувати громадянам вартість втраченої води.

Періодичність повірки лічильників води, яку називають міжповірочним інтервалом, – 1 раз на 4 роки, починаючи з первинної повірки, зазначеної в паспорті приладу від заводу виробника

Дане положення відкрило широке поле діяльності для шахраїв. Вони дзвонять громадянам, представляються співробітниками однієї з перерахованих організацій і пропонують замінити старий лічильник на новий або провести перевірку. У разі відмови вони пускають в хід погрози про відключення води.

Ніяких сертифікатів акредитації у шахраїв, зрозуміло, немає. У підсумку всі видані ними документи про повірку виявляються неефективними.

повірка лічильників (шахраї)

На жаль, багато людей “ведуться” на подібний обман зловмисників. У всіх цих процедурах, які новими вже не назвеш, дійсно як і раніше досить легко заплутатися.

Тому переконливо рекомендуємо бути уважними, а також не забувати стежити за своїми лічильниками і робити їх перевірку в строк, тобто до кінця міжповірочного інтервалу.

Але як дізнатися що скоро пора проводити повірку лічильника води? Про це повинно бути написано в паспорті вашого лічильника або в особистому кабінеті на офіційному сайті постачальника послуги. На ділі дана інформація на їх сайтах часто відсутня.

Постачальники холодної та гарячої води не зацікавлені в тому, щоб повірка лічильників була проведена вчасно. Адже якщо лічильник не поверений, – за гарячу або холодну воду вам нарахують по середнім нормативам споживання, а не по реальній кількості витраченої води, тобто мінімум на 50-60% більше.


Що таке повірка лічильників і для чого її проводять?

Простими словами повірка лічильників – це перевірка якості працездатності лічильника. За своєю природою лічильники дуже нагадують годинник – вони можуть поспішати або відставати. Тому раз в 4 роки необхідно їх звіряти.

Детальніше читайте тут >>>

Лічильники на воду або Оплата за нормативом?

 

Ваш коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відправляючи повідомлення, Ви дозволяєте збір та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.