+38 (044) 300-25-33

Контакт-Центр

+38 (093) 177-51-06

Диспетчери

24/7

Прийом заявок

Як Дізнатись Наступну Дату Повірки Лічильника Води?

Як дізнатись наступну дату повірки лічильника води

эта страница также доступна на *усском

Незважаючи на повномасшабну війну, сьогодні питання своєчасної повірки лічильників води залишається надзвичайно актуальним для жителів України. Знання точної дати наступної повірки допоможе вам уникнути проблем з нарахуванням плати за воду та забезпечить коректний облік споживання.

Розглянемо детально всі способи визначення дати наступної повірки вашого лічильника води.


Перевірка паспорта приладу обліку

Паспорт лічильника – містить всю необхідну інформацію про прилад обліку. Звісно, мало хто зберігає паспорти на лічильники, але якщо так, – слід мати на увазі:

  • у паспорті вказана дата первинної (так званої нульової) повірки, яка завжди збігається з датою виробництва лічильника
  • тут же ви знайдете міжповірочний інтервал – період, через який необхідно проводити чергову повірку, для більшості побутових лічильників води міжповірочний інтервал становить 4 роки

Приклад розрахунку: Якщо лічильник був вироблений 15 грудня 2020 року, то його наступна повірка повинна бути проведена включно до 15 грудня 2024 року. При цьому не має значення коли лічильник був встановлений і введений в експлуатацію, головне на що потрібно дивитися – дата коли він зійшов з конвейеру.


Свідоцтво про повірку

Якщо ваш лічильник вже проходив повірку, у вас має бути свідоцтво про повірку.

  • У цьому документі чітко вказана дата проведеної повірки та дата наступної повірки.
  • Свідоцтво видається метрологичною лабораторією, з якою співпрацює организація, яка проводила повірку. В нашому випадку це лабораторія “Еталон-АСП”.

Якщо оригіналів свідоцтв у споживача немає, підійде їх цифрова копія. Наприклад, клієнти Водомір-Майстра завжди можуть знайти свої електрони документи (свідоцтва про придатність / довідки про непридатність, протоколи повірки) в базі документiв СЕРРП, ввівши номер приладу обліку (лічильника води чи тепла).

Свідоцтва про повірку лічильників води

Перевірка в особистому кабінеті

Багато постачальників послуг водопостачання надають доступ до особистого кабінету на своїх сайтах.

  • Зареєструйтеся в особистому кабінеті на сайті водоканалу вашого міста.
  • У розділі інформації про прилади обліку зазвичай вказується дата наступної повірки.
  • Деякі сервіси навіть надсилають повідомлення про наближення дати повірки.

Приклад: Київводоканал в особистому кабінеті надає повну інформацію про зареєстровані лічильники, включаючи дати повірок.


Звернення до постачальника послуг

Якщо у вас немає доступу до особистого кабінету, ви не знаєте як туди увійти або ви не знайшли там потрібну інформацію, зверніться безпосередньо до постачальника послуг.

  • Зателефонуйте до служби підтримки вашого водоканалу або управляючу компанію
  • Надішліть письмовий запит із зазначенням вашої адреси та номера особового рахунку
  • Відвідайте офіс обслуговування клієнтів особисто

Перевірка платіжних документів

Уважно вивчіть свої квитанції на оплату комунальних послуг.

  • Багато постачальників вказують інформацію про необхідність повірки в платіжних документах.
  • Зазвичай такі повідомлення починають з’являтися за кілька місяців до закінчення міжповірочного інтервалу.

Приклад: У Києві платіжки споживачам розсилає ЦКС (Центр Комунального Сервісу), якщо термін міжповірочного інтервалу вашого лічильника закінчується через 2-3 місяця, в платіжках ЦКС обовʼязково про це повідомлять.


Важливі зміни в законодавстві

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України №440 від 13 червня 2023 року:

  • Споживачі зобов’язані провести повірку протягом трьох місяців після закінчення опалювального сезону, якщо термін повірки настав
  • Якщо повірка не проведена у встановлений термін, розрахунок споживання може проводитися за нормативами, що зазвичай призводить до збільшення плати за послуги

Рекомендації щодо планування повірки

  1. Почніть планувати повірку за 2-3 місяці до закінчення міжповірочного інтервалу.
  2. Виберіть сертифіковану організацію для проведення повірки, таку як, наприклад, Водомір-Майстер.
  3. Уточніть вартість та терміни проведення повірки у вибраної організації.
  4. Після проведення повірки обов’язково передайте копію нового свідоцтва про повірку до вашого водоканалу чи управляючу компанію для оновлення інформації в базі даних.

Своєчасна повірка лічильників води не тільки забезпечує точний облік споживання, але й допомагає уникнути зайвих витрат на оплату комунальних послуг. Регулярно перевіряйте терміни повірки ваших лічильників та плануйте цю процедуру заздалегідь.