+38 (044) 300-25-33

Контакт-Центр

+38 (093) 177-51-06

Диспетчери

24/7

Прийом заявок

Оформлення Онлайн-Заявки (24/7)

эта страница также доступна на *усском

Всі онлайн-заявки приймаються в “non-stop” режимі 24/7 і обробляються нашими менеджерами максимально швидко.

(Здебільшого в робочі часи ми зв’язуємось із замовником вже за 15-20 хвилин)



Примітки:

  • Постановку на облік після проведеної повірки / встановлення чи заміни лічильників гарячої води, згідно із вимогами Київтеплоенерго, має здійснювати сам власник даних приладів. Це дуже просто зробити самостійно всього за 5-10 хв. Як і куди передавати документи для постановки на облік дивіться тут.

    Лічильники холодної води після повірки ми можемо поставити самостійно (Київводоканал), для цього під час повірки споживачеві необхідно вказати нашому майстру номер свого “особового рахунку” (о/р) у Київводоканалі.
  • Результати повірки стануть відомі вже за кілька днів, їх можна буде завантажити в електронному вигляді (.PDF) з відкритої електронної бази www.serrp.info. Ці документи, які мають цифровий підпис (QR-код), вже можна буде передати до ЦКС або ресурсопостачальної організації.
  • Майте на увазі, що для можливості проведення повірки лічильників води без зняття (на дому) та заміни лічильників, обов’язково необхідна наявність централізованої подачі холодної і гарячої води (не через бойлер) в крані!