+38 (044) 300-25-33

Диспетчер

+38 (093) 177-51-06

Lifecell + (Viber, Tg)

09:00-23:00

Пн-Сб (прийом заявок)

Оформлення онлайн-заявки (24/7)

эта страница также доступна на русском

Всі онлайн-заявки приймаються в “non-stop” режимі 24/7 і обробляються нашими диспетчерами максимально швидко (в той же або на наступний робочий день)!




Примітки:

  • Постановку на облік після пройденої повірки / встановлення / заміни індивідуальних приладів обліку, згідно із законами, повинен здійснювати сам власник даних приладів. Водомір-Майстер може зробити це за Вас, якщо договір укладено з КП “Київтеплоенерго” або ПрАТ АК “Київводоканал” (з «Євро-Реконструкцією» так не працює). Але ми звертаємо вашу увагу, що це ДУЖЕ легко зробити самому всього за 5-10 хвилин! Як і куди передавати документи для постановки на облік дивіться тут.
  • У нас є кілька офісів по м.Києву, але самостійно забрати свідоцтва про повірку лічильників можна тільки з пункту видачі за адресою вул. Озерна, 4, офіс 75 (ст.м. Героїв Дніпра).

    Для Вашої зручності можна скористатися послугою доставки Новою Поштою на Ваше найближче відділення [70 грн].
  • Майте на увазі, що для можливості проведення повірки лічильників води без зняття (на дому), необхідна обов’язкова наявність централізованої подачі холодної і гарячої води (не через бойлер) в крані!