+38 (044) 300-25-33

Контакт-Центр

+38 (093) 177-51-06

Диспетчери

24/7

Прийом заявок

FAQ (Поширені запитання)

эта страница также доступна на *усском

Нижче ми постаралися зібрати відповіді на більшість найпопулярніших питань (ЧаПі або Ефейкью – FAQ, frequently asked questions), які задаються нашим диспетчерам.

Зміст сторінки показати

Якщо на даній сторінці не знайдеться питання, який виник у Вас, ви завжди можете задати його наступними способами:

  1. в розділі коментарів внизу сторінки тієї послуги, яка безпосередньо Вас цікавить (даний спосіб інтерактиву дуже вітається нами: по-перше ми завжди відповідаємо дуже швидко і розгорнуто на всі коментарі, по-друге таким чином живі питання-відповідь побачать і інші відвідувачі сайту. Нам користь, вам плюсик до карми).
  2. за допомогою швидкої форми зворотного зв’язку на домашній сторінці сайту.
  3. зв’язавшись з нашим менеджером за одним з телефонних номерів або електронній пошті, зазначених на сторінці контактів.

Для чого потрібна повірка лічильників води?

Під час повірки лічильників води встановлюється їх придатність до використання на підставі результатів контролю їх метрологічних характеристик. Якщо дані характеристики не виходять за рамки допустимих меж, то лічильник визнається придатним.

Якщо метрологічні характеристики приладу виходять за норми, то він підлягає терміновій заміні з подальшим опломбуванням.

Що буде, якщо повірка лічильників води зроблена не вчасно?

Якщо не провести повірку вчасно, ви не зможете оплачувати гарячу і холодну воду за показаннями своїх лічильників з 1-го числа місяця, наступного за місяцем, коли потрібно було провести повірку.

Нарахування будуть проводитися так: перші 3 місяці – за середнім розрахунком показань Ваших лічильників за останні півроку; з 4-го місяця – за нормативом. Знову можна оплачувати воду за показаннями лічильників тільки після проведення повірки.

Як буде відбуватися нарахування за воду, поки лічильник води знаходиться на повірці?

Під час процедури повірки приладу обліку холодної води нарахування відбудеться за середніми показниками за останні 3 місяці. При цьому законодавство обмежує максимальний термін повірки 1-м місяцем.

Чи знімається пломба з лічильників води при повіркі?

Якщо повірка лічильників води проводиться без зняття приладів, майстер пломбу не чіпає і не зриває. Пломба залишається на місці.

Лічильник не крутиться, покрився конденсатом, крутиться ривками. Чи можна повірити такій водомір?

Такі лічильники води краще замінити, так як якщо лічильник не справний, скоріше за все він не пройде повірку. Як правило, такі лічильники не ремонтуються, а ставляться відразу нові.

Хто повинен передати документи в компанію постачальника послуг або керуючу компанію?

Згідно з правилами, затвердженими Міністерством з питань житлово-комунального господарства України, документи в керуючу компанію повинен передавати сам власник приміщення.

Ми можемо зробити це самі, якщо договір у вас укладений з Київтеплоенерго або з Київводоканалом (з «Євро-Реконструкцією» так не працює). Дана послуга коштує +50 грн. Однак, ви можете ЛЕГКО це зробити САМОСТІЙНО. Як передати акти про повірку лічильників води і тепла для постановки на облік дивіться ТУТ. Дана процедура займе у вас не більше 5-10 хвилин!

Чи є у вас ліцензія на проведення повірки лічильників?

У нас укладений офіційний договір з метрологічної лабораторією Еталон, яка і має дану ліцензію. За допомогою сертифікованих проливних установок ми уповноважені збирати перевірочні дані і передавати їх в лабораторію, яка ці дані розшифровує і передає висновок про повірку нам. Ми в свою чергу передаємо оригінали даних свідчень замовнику. Все максимально законно і офіційно!

Як довго триває процедура повної повірки лічильника тепла?

Як правило, зворотне встановлення лічильника тепла і видача свідоцтва про його успішну повірку відбувається приблизно через 10-12 робочих днів після демонтажу приладу. Організація опломбування відомчими пломбами і постановка на облік – до 2-х робочих днів.

Коли краще проводити повірку лічильників тепла?

Повірку теплолічильників рекомендується виконувати або до початку опалювального сезону, або після його закінчення.
Одним з основних переваг проведення метрологічної діагностики лічильника опалення в міжопалювальний сезон є відсутність необхідності його відключення від теплопостачання під час демонтажу.

Що буде, якщо повірка лічильників тепла зроблена не вчасно?

Недотримання термінів метрологічної повірки приладів обліку призведе до початку нарахувань оплати за опалення, виходячи із загальної площі приміщення, що, звичайно ж, буде значно дорожче. Знову можна оплачувати тепло за показаннями лічильника тільки після проведення повірки.

Скільки часу зазвичай займає повірка одного лічильника води?

Майстри намагаються виконати роботи якомога швидше. Але при цьому, ми дотримуємося відомого правила «поспішиш – людей насмішиш». В середньому стандартна повірка одного лічильника води займає 15-20 хвилин.

Чи можете ви зробити повірку / встановлення / демонтаж / заміну *** в моєму районі?

Ми здійснюємо свою професійну діяльність абсолютно у всіх районах столиці (Голосіївський, Дарницький, Деснянський, Дніпровський, Оболонський, Печерський, Подільський, Святошинський, Солом’янський, Шевченківський райони) і деяких містах Київської області, включаючи Вишневе, Крюковщина, Софіївську Борщагівку і Вишгород.

Чи робите ви повірку / заміну / встановлення лічильників води / тепла і інші сантехнічні послуги в приватному секторі?

Так.

Як швидко майстер приїде на виклик?

Ми намагаємося обробляти заявки гранично швидко. Середній час від замовлення до виконання метрологічних / сантехнічних заходів – 1-10 робочих днів.

Де подивитися статус повірки лічильника води, щоб дізнатися пройшов він повірку чи не пройшов?

Вже через пару годин після того, як наш майстер проведе заходи з тестування вашого приладу обліку води, дані по лічильнику з’являться в електронній базі результатів перевірки СЕРРП зі статусом “Визначається”.

За статусом повірки можна стежити в онлайн режимі. Через 3-4 дні після візиту майстра статус зміниться на “Придатний” або “Непридатний”. Після його зміни, ви зможете завантажити необхідні документи у форматі PDF (свідоцтво/довідка та протокол повірки), які вже можна буде відправити до потрібної ресурсопостачальної організації для постановки/перепостановки на облік.

Дізнатися про статус свого лічильника можна ТУТ (відкриється в новій вкладці).

Якщо лічильник не пройшов повірки, ви все одно берете оплату?

Ми беремо оплату лише за позитивний результат повірки лічильника.

Якщо лічильник не пройшов повірки, тобто наше обладнання визначає його “непридатним” – оплата з клієнта не стягується!