
эта страница также доступна на русском
Сучасний ринок товарів та послуг дуже насичений, що зобов’язує постачальників цих товарів та послуг боротися за кожного клієнта: догоджати йому, входити в становище і навіть потурати.
Кожен чув відому “заповідь”, що покупець завжди правий. Але не всіма цей принцип інтерпретується адекватно.
Команда Водомір-Майстра виступає за ввічливість, гарні манери та повагу до своїх замовників. У відповідь чекаєш на взаємність. І у 99% проблем не виникає, – у нас найкращі та розуміючі клієнти. Але бувають і винятки.
Нижче про те, з якими типами складних людей стикається наш бізнес і як нам доводиться працювати з ними:
(Матеріал зібраний з телефонних розмов)
Ваш майстер дзвонив мені перед візитом, але я не відповідаю на незнайомі номери. Ви повинні були спочатку написати у вайбері, час такий.
Наші диспетчери заздалегідь обговорюють із клієнтом дату візиту майстра. О 16:30 за день до погодженого дня повірки, клієнту надсилається інформаційна СМС з приблизним часом приїзду майстра (з 2-х годинним проміжком часу).
Додатково сам майстер обов’язково телефонує клієнту безпосередньо перед виїздом до його адреси.
У вас на сайті написано, що вартість повірки 1-го лічильника води коштує від 300 грн. А зараз ви кажете, що більше, навіщо ви дурите людей?
Все вірно, для ОСББ або колективних заявок на повірку від 20 і більше лічильників ми пропонуємо ціну 300 грн за прилад. На нашому сайті це прописано кілька разів, навіть калькулятор є.
Майстер повірив мені 2 лічильники, але 1 лічильник нібито показав велику похибку і майстер взяв оплату лише за 1 лічильник, другий нібито треба міняти. Ви шахраї, які нав’язують послугу заміни лічильників!
Ми не нав’язуємо клієнтам заміну лічильників. Якщо наше обладнання показує, що лічильник не проходить повірку, дані в лабораторію ми навіть не відправляємо, заздалегідь знаючи який буде результат. Споживач може звернутися до іншої фірми для повторного проведення повірки. Оплату в таких ситуаціях ми не беремо, то про яке шахрайство може йтися? Послугу заміни саме у нас ми також нікому в жодному разі не нав’язуємо, лише пропонуємо.
Під час візиту майстра мене не було на місці, вашу людину зустрічав мій квартирант/сусід. При цьому майстер замінив робочий лічильник, замість неробочого / повірив не той лічильник який треба було!
Наші майстри працюють виключно з тими приладами обліку, на які їм вказують. Тому якщо замовник знає, що не буде присутнім у момент візиту майстра, йому треба заздалегідь потурбуватися про те, щоб людина яка приймає майстра точно розуміла які саме лічильники потрібно повірити чи замінити/встановити.
Колись давно ми робили повірку, але не знаємо у вас чи не у вас, начебто у вас, але можливо і ні. З того моменту ми не отримали жодних документів. Терміново вирішите це питання, за що ми сплачували гроші?
Наші майстри завжди залишають договір та акт виконаних робіт, де чітко вказано виконавця “Водомір-Майстер”, логотип, усі наші номери телефонів та необхідні реквізити.
Перш ніж ставити подібні запитання, будь ласка, переконайтеся, що ви зверталися саме до нас. У 90% випадків з’ясовується, що роботи виконували інші фірми, за діяльність яких ми не несемо відповідальності.
У вас повірка 1-го лічильника води коштує 375 грн, при цьому у інших, аналогічна послуга коштує 540 грн. Як ви це поясните? Я не перший рік живу та шарлатанів за кілометр бачу.
Ми не регулюємо ціни наших конкурентів. Натомість ми точно знаємо, що саме Ми надаємо одні з найнижчих та найлояльніших для громадян цін. Це пов’язано з тим, що ми не витрачаємо коштів на рекламу і не є фірмою-посередником, а тому не ділимося ні з ким так званим “відсотком за заявки”. Все це і дає нам можливість не включати зайве у фінальну вартість робіт.
Вам потрібно зробити домен, щоб у ньому чітко було присутнє слово vodomermaster, а то якась poverka.net.ua – незрозуміло, ви це чи не ви! Замініть.
Дякуємо, ми передамо цю інформацію своїм seo-спеціалістам.