эта страница также доступна на русском
Сучасний ринок товарів та послуг дуже насичений, що зобов’язує постачальників цих товарів та послуг боротися за кожного клієнта: догоджати йому, входити в становище і навіть потурати.
Кожен чув відому “заповідь”, що покупець завжди правий. Але не всіма цей принцип інтерпретується адекватно.
Команда Водомір-Майстра виступає за ввічливість, гарні манери та повагу до своїх замовників. У відповідь чекаєш на взаємність. І у 99% проблем не виникає, – у нас найкращі та розуміючі клієнти. Але бувають і винятки.
Нижче про те, з якими типами складних людей стикається наш бізнес і як нам доводиться працювати з ними:
(Матеріал зібраний з телефонних розмов)
Ваш майстер дзвонив мені перед візитом, але я не відповідаю на незнайомі номери. Ви повинні були спочатку написати у вайбері, час такий.
Наші диспетчери заздалегідь обговорюють із клієнтом дату візиту майстра. О 16:30 за день до погодженого дня повірки, клієнту надсилається інформаційна СМС з приблизним часом приїзду майстра (з 2-х годинним проміжком часу).
Додатково сам майстер обов’язково телефонує клієнту безпосередньо перед виїздом до його адреси.
У вас на сайті написано, що вартість повірки 1-го лічильника води коштує від 300 грн. А зараз ви кажете, що 335 грн, навіщо ви дурите людей?
Все вірно, для ОСББ або колективних заявок на повірку від 20 і більше лічильників ми пропонуємо ціну 300 грн за прилад. На нашому сайті це прописано кілька разів, навіть калькулятор є.
Майстер повірив мені 2 лічильники, але 1 лічильник нібито показав велику похибку і майстер взяв оплату лише за 1 лічильник, другий нібито треба міняти. Ви шахраї, які нав’язують послугу заміни лічильників!
Ми не нав’язуємо клієнтам заміну лічильників. Якщо наше обладнання показує, що лічильник не проходить повірку, дані в лабораторію ми навіть не відправляємо, заздалегідь знаючи який буде результат. Споживач може звернутися до іншої фірми для повторного проведення повірки. Оплату в таких ситуаціях ми не беремо, то про яке шахрайство може йтися? Послугу заміни саме у нас ми також нікому в жодному разі не нав’язуємо, лише пропонуємо.
Під час візиту майстра мене не було на місці, вашу людину зустрічав мій квартирант/сусід. При цьому майстер замінив робочий лічильник, замість неробочого / повірив не той лічильник який треба було!
Наші майстри працюють виключно з тими приладами обліку, на які їм вказують. Тому якщо замовник знає, що не буде присутнім у момент візиту майстра, йому треба заздалегідь потурбуватися про те, щоб людина яка приймає майстра точно розуміла які саме лічильники потрібно повірити чи замінити/встановити.
Колись давно ми робили повірку, але не знаємо у вас чи не у вас, начебто у вас, але можливо і ні. З того моменту ми не отримали жодних документів. Терміново вирішите це питання, за що ми сплачували гроші?
Наші майстри завжди залишають договір та акт виконаних робіт, де чітко вказано виконавця “Водомір-Майстер”, логотип, усі наші номери телефонів та необхідні реквізити.
Перш ніж ставити подібні запитання, будь ласка, переконайтеся, що ви зверталися саме до нас. У 90% випадків з’ясовується, що роботи виконували інші фірми, за діяльність яких ми не несемо відповідальності.
У вас повірка 1-го лічильника води коштує 335 грн, при цьому навіть у ЦКС чи у фірми, яку вони “рекомендують” у своїх платіжках, аналогічна послуга коштує 540 грн. Як ви це поясните? Я не перший рік живу та шарлатанів за кілометр бачу.
Ми не регулюємо ціни Київводоканалу та кол центрів типу “Гучно тАм”, на які хтось посилається. Натомість ми точно знаємо, що саме Ми надаємо одні з найнижчих та найлояльніших для громадян цін. Це пов’язано з тим, що ми не витрачаємо коштів на рекламу і не є фірмою-посередником, а тому не ділимося ні з ким так званим “відсотком за заявки”. Все це і дає нам можливість не включати зайве у фінальну вартість робіт.
Вам потрібно зробити домен, щоб у ньому чітко було присутнє слово vodomermaster, а то якась poverka.net.ua – незрозуміло, ви це чи не ви! Замініть.
Дякуємо, ми передамо цю інформацію своїм seo-спеціалістам.