
эта страница также доступна на *усском
Віднедавна багато мешканців столиці почали стикатися з необхідністю самостійної постановки лічильників води та тепла на облік, без можливості делегування цієї послуги іншим відповідальним особам, наприклад компаніям, які займаються проведенням повірки та встановлення лічильників.
Справа в тому, що у 2024 році Київська міська держ. адміністрація внесла значні зміни у процедурі реєстрації лічильників води після їх повірки чи заміни/первинного встановлення.
Ці зміни пов’язані з новими вимогами комунального концерну “Центр Комунального Сервісу” (ЦКС) до так званої актуалізації даних споживачів у своїй системі. За словами представників ЦКС, ці заходи мають сприяти покращенню обслуговування клієнтів та більш точному обліку спожитих ресурсів.
Але не варто лякатися, – самостійно передати на реєстрацію (облік) дані про заміну або пройдену повірку лічильників води/тепла дуже і дуже просто. Це можна зробити як дистанційно, так і фізично у найближчому відділенні ЦКС.
З чим пов’язані нововведення
Точність нарахувань: Актуалізація даних про лічильники забезпечує коректні нарахування за послуги водопостачання та водовідведення. Без оновленої інформації споживачі ризикують отримувати неточні рахунки.
Зміни у системі обліку: ЦКС проводить звіряння номерів індивідуальних лічильників задля забезпечення правильних нарахувань. У багатьох споживачів у базах даних відсутні номери лічильників, що унеможливлює завантаження актуальних показань.
Співпраця комунальних підприємств: “Київводоканал” та КП “Київтеплоенерго” уклали договір про співпрацю, що дозволяє “Київводоканалу” виконувати роботи з лічильниками гарячої води, оперативніше реагувати на можливі проблеми та проводити необхідні технічні роботи. Це також потребує оновлення інформації в обох системах.