эта страница также доступна на *усском
Віднедавна багато мешканців столиці почали стикатися з необхідністю самостійної постановки лічильників води та тепла на облік, без можливості делегування цієї послуги іншим відповідальним особам, наприклад компаніям, які займаються проведенням повірки та встановлення лічильників.
Справа в тому, що у 2024 році Київська міська держ. адміністрація внесла значні зміни у процедурі реєстрації лічильників води після їх повірки чи заміни/первинного встановлення.
Ці зміни пов’язані з новими вимогами комунального концерну “Центр Комунального Сервісу” (ЦКС) до так званої актуалізації даних споживачів у своїй системі. За словами представників ЦКС, ці заходи мають сприяти покращенню обслуговування клієнтів та більш точному обліку спожитих ресурсів.
Але не варто лякатися, – самостійно передати на реєстрацію (облік) дані про заміну або пройдену повірку лічильників води/тепла дуже і дуже просто. Це можна зробити як дистанційно, так і фізично у найближчому відділенні ЦКС.
З чим пов’язані нововведення
Точність нарахувань: Актуалізація даних про лічильники забезпечує коректні нарахування за послуги водопостачання та водовідведення. Без оновленої інформації споживачі ризикують отримувати неточні рахунки.
Зміни у системі обліку: ЦКС проводить звіряння номерів індивідуальних лічильників задля забезпечення правильних нарахувань. У багатьох споживачів у базах даних відсутні номери лічильників, що унеможливлює завантаження актуальних показань.
Співпраця комунальних підприємств: “Київводоканал” та КП “Київтеплоенерго” уклали договір про співпрацю, що дозволяє “Київводоканалу” виконувати роботи з лічильниками гарячої води, оперативніше реагувати на можливі проблеми та проводити необхідні технічні роботи. Це також потребує оновлення інформації в обох системах.
Чи може хтось виконати це за клієнта?
Нещодавно делегування цієї послуги було звичайною практикою, але не зараз.
Питання делегування постановки лічильників на облік (враховуючи всю простоту даної процедури) чомусь досі цікавить більшість споживачів. Проте, всупереч обіцянкам, жодна з компаній, в тому чіслі “Гучно тУт”, яка використовує весь адміністративний ресурс, не може гарантувати споживачеві, що його лічильники на 100% будуть поставлені на облік (“під ключ”) без його участі.