эта страница также доступна на русском
Усі ми встигли відчути, як регулярні та масштабні обстріли об’єктів енергосистеми та іншої критичної інфраструктури України стали причиною частішого (планового та аварійного) відключення електроенергії. За всіма прогнозами 🐷 не збираються зупинятися і з настанням холодів ситуація ще більше ускладниться.
Саме тому ми змушені повідомити, що у зв’язку з цим стабільність роботи наших диспетчерів також може бути серйозно порушена. Справа в тому, що в нашому кол-центрі використовуються сучасні цифрові рішення (IP-телефонія, Kanban, CRM), тому вся “екосистема” Водомір-Майстра нерозривно пов’язана із потребою у доступі до мережі інтернет.
І хоч телекомунікаційне вузлове обладнання та більшість кінцевих клієнтських комутаторів можуть деякий час працювати на резервному живленні, – навіть це далеко не завжди може врятувати від перебоїв при частих та тривалих відключеннях світла.
Втім, у будь-якому випадку нами фіксуються всі пропущені виклики. Таким чином, якщо диспетчер не відповів на дзвінок, він передзвонить найближчим часом (можливо з номера, що не вказаний на сайті).
При цьому всі голосові повідомлення та онлайн-заявки продовжать прийматися у звичайному режимі 24/7, однак їх обробка може відбуватися з невеликими затримками.
Нагадуємо, що під час повітряних тривог та днів масових запусків ворожих ракет та ударних БПЛА по всій країні, наш колл-центр також припиняє свою роботу, а пункт видачі документів (офіс) зачиняється.
Сподіваємось на Ваше розуміння та віру в найшвидшу Перемогу! Все буде Україна!
💙💛